Постоянно или "на повикване"

Как специалистите на повикване провалят салона за красота
Специалистите не искат да стоят в салона за красота или СПА центъра без клиенти. Това е особено актуално за новите салони или салони, които стартират нови услуги. Специалистите казват: "Защо да стоя в салона когато няма клиенти? Когато клиентът се запише, тогава ще дойда."

Как клиентите реагират на факта, че в салона няма специалисти? Идвайки в салона, клиентът иска да запише или да получи услугата точно сега, но чува такъв отговор:

"Ние ще повикваме масажист за Вас. Ще Ви запишем." И клиента, тъй като в салона няма специалист, често се отказва от услугата и отива в друг салон. В главата на клиента се върти: "Странно, ако сега няма специалисти, очевидно в салона качеството на услугите не е много добро. Ако салона има клиенти, специалистите сега щяха да стоят в салона. "


Какво можете да направите, за да избегнете този проблем? Например, сте добавили масажен кабинет  в салона за красота. Но клиенти за масаж още няма или са много малко. И разбира се, терапевтът казва: "Като се запише някой клиент, аз ще дойда. За какво трябва да седя в салона?“ Но никой така и не се записва.

 Изпратете Вашия  масажист в залата. За да се запознава с всеки клиент, да се представи и да каже в какво той е специалист и защо се струва да идват при него на масаж. Само това би било достатъчно да прехвърлите клиентите към новата услуга за масаж.

За по силен ефект, предлагайте на клиентите си кратък 10-15-минутен масаж от вашия масажист. Що да седи без работа? Всеки, който идва за подстригване, боядисване, стайлинг, получава бонус 15-минутен масаж.

Отколкото да седи у дома е по-добре специалиста да бъде в салона, ангажирани със своето обучение. Поканете модели, работете върху нови прически и техники за боядисване, подобрявайте уменията на майсторите.

Изберете услугите, които са ценни за вашите клиенти и ниски по себестойност. Подарявайте ги на потенциални клиенти. Създавайте движение в салона. Когато в салона има движение, той привлича нови клиенти. Това е много по-добре, отколкото празен салон, където дори няма специалисти.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »