Масаж маркетинг. Как да привлечем клиенти на масаж

Масаж маркетинг план
Масаж маркетинг или Как да привлечем клиенти на масаж. Това е комбинация от това да знаеш какво е това което правиш, какви решения предлагаш на своите клиенти и да им позволиш да разберат за това. Създадох един голям списък със съвети за масаж маркетинг за масажисти и масажистки, които искат по-ефективно стартиране и изграждане на масажният им бизнес. С този материал, посветен на масаж маркетинга искам да кажа, че има толкова много идеи за маркетинг на масаж, колкото масажисти. Наистина е просто въпрос на намиране на това, което искате да направите и предприемането на съответните мерки, това да се случи.
  • Създаване на визия, мисия, цел;
  • Създаване на Масаж Бизнес План;
  • Създаване на условия, които ще ви подкрепят и помогнат да вземете по-добри бизнес решения относно правилата за анулиране и неявяване;
  • Визуализация на вашият перфектен бизнес и перфектни клиенти;
  • Изрботване на визитни картички;
  • Изработване на флайери;
  • Напишете писмо за това което правите и го изпратете на всички, които познавате. Изпращайте и на бизнеса около вас.
  • Направете ден на "отворени врати" и предлагайте експресни масажи и безплатни награди;
  • Запишете се на курсове по масаж
  • Направете оферти за пакети с намаления;
  • Създаване на политика за награди;
  • Правете редовни дни на "отворени врати";
  • Оферти в сайтове за групово пазаруване (но не прекалявайте!!!);
  • Организиране на презентации за масаж в стресови състояния или други заболявания;
  • Изберете една ниша да се специализирате, например в - работа с клиенти с фибромиалгия, масаж за бременни, спортен масаж, масаж при травми;
  • Напишете писмо до лекари и други, които се специализират в тези области;
  • Поканете по един лекар / медицински специалист седмично. Запишете се, за да отидете и да посетите офиса им. Разберете повече за тях и ако са добри започнете да пращате клиенти при тях а те при вас;
  • Станете мобилен масажист и предлагайте масаж по домовете. Не забравяйте и за фирмени офиси и високо категоризирани хотели;
  • Предлагайте услугите си на местните аматьорски спортни събития;
  • Посещавайте организирани спортни събития за набиране на средства като разходки, бягане, спортни събития за различни каузи и предлагайте вашите услуги като доброволец;
  • Направете реклама на тротуара до вашият бизнес;
  • Създайте уебсайт на вашия бизнес. Направете проучване и разберете как да оптимизирате вашият сайт така че той да бъде намерен от потребителите ви. Защото няма смисъл от уебсайт, който не може да бъде намерен от клиенти;
  • Уверете се, че сайта ви има домейн, който "говори" за това което правите и къде го правите съвсем ясно. Например www.masaj-v-shumen.com. Така ще е по-лесно както за читателите, така и за търсачките, които бързо ще определят какво и къде правите;
  • Използвайте вашия уеб сайт да давате полезни съвети на вашите клиентите;
  • Създайте система за записване онлайн;
  • Създаване на бюлетин с форма за регистрация на сайта си да събирате имената на клиентите и техните имейл адреси;
  • Изпращайте редовни бюлетини;
  • Използвайте Twitter за да обьявите последните си новини и добавете Twitter емисия на вашият сайт;
  • Използвайте Facebook, за да работите в мрежа с други фирми във вашия район;
  • За да научите как най-добре да използвате Facebook, следвайте няколко души, които го използват успешно. Идеята е да публикувате вашите неща на стената и да  накарате хората да участват в дискусии и да задават въпроси. Създайте ангажирани заглавия за вашите публикации, които предизвикват интерес;
  • Използвайте снимки във Facebook;
  • Добавяйте нови статии за вашия сайт седмичнo, докато не получите броя на клиентите, които искате. Пишете защо масажите са полезни, как работят мускулите, как действат масажите при различни заболявания и състояния, как работят масажите. Изследвания и статистики;
  • Създайте страница с въпроси и отговори;
  • Направете кратко видео и го поставете на вашия сайт чрез Youtube и просто споделете за това, какви решения предлагате. Използвайте ключови думи в името на файла в Youtube, напр. масаж, вашия град;
  • Научете как да използвате ключови думи в целия ви сайт и в метатаговете на вашия сайт;
  • Научете повече за SEO оптимизация (оптимизиране на вашият сайт за търсачките);
  • Ако не можете да го направите сами, инвестирайте в готов уеб сайт направен за вас;
  • Разберете че вашият бизнес изисква харчене на пари;
  • Използвайте вашия уеб сайт за насърчаване на други продукти като продукти за масаж, масажни инструменти, масажно оборудване и се уверете, че печелите пари и докато правите масаж;
  • Създайте други потоци на доходи от интернет. Напишете и пускайте в печат търсени книги, с които предлагате наставничеството на други масажисти;
  • Присъеденете се към местната занаятчийска камара;
  • Присъеденете се към местните организации за насърчаване на бизнеса;
  • Присъеденете се към местната бизнес мрежа;
  • Научете повече за изследвания и кои са най-актуалните новини. Научете се да анализирате научните изследвания и какво всъщност означават те;
  • Научете повече как да говорите за това, което правите;
  • Създайте elevator speech, - фраза, която казва за това което правите и каква е вашето основно съобщение само с няколко изречения;
  • Свържете се с местните хотели, оставете им визитки и добавете вашата информация в списъка с бизнес услугите на хотела;
  • Добавете вашия бизнес в местните директории;
  • Използвайте вашите собствени хобита за да се свържете с хора, и да поговорите за това как масажа може да им помогне - читалища, женските и мъжки групи и т.н.;
  • Присъединете се към сдружения за масаж;
  • Започнете собствена партньорска група, за да получи подкрепата която ви трябва;
  • Отидете и вие на масаж веднъж седмично;
  • Научете се да направите задълбочена анкета за прием на клиента, така че да можете да осигурите най-доброто решение на техните проблеми;
  • След приключване на масаж, казвайте на клиентите си да си запишат следващ час;
  • Нека всички, които познавате, да разберат че започвате изграждането на масажен бизнес и че имате свободно място в графика си. (Хората не могат да четат вашите мисли.);
  • Използвайте сертификати за подарък за различни празници - 8 Март и Денят на бащата, Коледа, рождени дни, сватби, годишнини и други;
  • Направете специални оферти за специални поводи като седмица на борбата с рака на гърдата и т.н.;
  • Говорете за масаж с един човек на ден;
  • Създавайте план, който проследява приходите и разходите. Включете в него своите мечти и стремежи, както и данъци, неочаквани разходи, ваканции, болнични дни, почивни дни;
  • Работете по разкриването на вашите подсъзнателни вярвания за пари и успех;
  • Направете план как ще плащате за вашият успех;
  • Научете как да създадете ограничения, като например такси за анулиране и неявяване и ги прилагайте.
  • Напишете поздравителен имейл или съобщение на клиентите си две седмици след тяхното посещение, ако те не са се презаписвали;
  • Обадете се на вашите клиенти един ден след тяхното посещение, за да видите как се чустват те и ги питайте дали не желаят да резервират друг час, ако не са го направили;
  • Не говорете по време на масаж;
  • Създайте мрежа от лекари реферали;
  • Обучавайте двойките как да си направят масаж един на друг;
  • Обучавайте родители как да правят масаж на децата си;
  • Прочетете колкото може повече бизнес списания, книги, статии;
  • Предложете на своите клиенти 10 лв отстъпка от следващия им масаж за написването на отзив в резултатите от Google Local  или някои от сайтовете за отзиви, а също и на собствения им уебсайт;
  • Наемете щанд на здравен панаир или изложения;
  • Предлагайте мобилни масажи на сватби, семинари, специални срещи;
  • Предлагайте мобилни масажи на партита;
  • Предлагайте специален масаж на краката или друга по-кратка услуга да накарате хората да опитат услугите ви;
  • Направете реферални карти, които ги давате на клиентите си да дават на своите приятели и предлагате безплатен масаж или проценти на клиентите, които популяризират услугите ви;
  • Вдигнете процентите всяка година;
  • Бъдете на разположение, но знайте как да слагате ограничения, които ви подкрепят и увеличават вашето ниво на почтеност. Границите ще ви помогнат за изграждане на самочувствие;
  • Знайте кога да "уволните" клиента;
  • Оферирайте персонализирани подаръци като ароматерапевтични масла, продукти за масаж;
  • Дарете сертификат за подарък на набиращи средства;
  • Поддържайте най-високо ниво на обслужване на клиентите по всяко време;
  • Създайте своя собствен етикет;
  • Поддържайте своя масажен кабинет чист и професионално изглеждащ;
  • Позволете на клиенти да си носят музика и да си свързват Ipod-ите и други устройства във вашата стерео уредба;
  • Направете ефективна външна реклама на вашият масажен кабинет за да привличате внимание;
  • Помислете за регистрирана марка на своя бизнес;
  • Дръжте клиентите информирани чрез имейл или пощенски карти;
  • Обадете се на клиентите си в рамките на един час или два най-много след посещението. Това ще е впечатляващо;
  • Наемете рецепционист;
  • Имайте една папка с вашите идеи за масаж маркетинг за да можете да направите по нещо всеки ден;
  • Предлагайте безплатни уроци по медитация, релаксация или дихателни упражнения за вашите клиенти;
  • Присъствайте на семинари и конференции по масаж заедно с други професионалисти;
  • Посещавайте други масажисти редовно, Вижте какво могат те и не можете вие и ги препоръчвайте на клиентите си. Да, аз препоръчвам да изпращате клиенти и при други масажисти. Например, когато не можете да се справите с даден проблем. Така ще покажете на клиентите си че не мислите само за себе си;
  • Изберете внимателно търговското име на своя масажен бизнес. Направете го професионално. Препоръчва се името да съдържа ключови думи като: масаж, вашият град. По този начин можете да създадете сайт със същото име, което е един от ключовите фактори за оптимизация на уеб сайтове за търсачките;
  • Започнете мисли за работата си като бизнес, а не само че помагате на хората. Тя трябва да бъде печеливша, за да останете в бизнеса и да се развивате;
  • Преодолейте страховете си от пари за вашата работа. Вие вземате пари и за отделеното време. Колко струва  да бъде далеч от семейството си и личният ви живот?
  • .Разберете кои клиенти идват когато правите масаж маркетинг. Поставете си на мястото на клиента. Когато отивате на масаж по какви критерии избирате един масажист пред друг?
  • Останете свързани с вашето вътрешно същество, източник или както и да го наричате. Направете нещо за себе си всеки ден, йога, медитация, разходка, слушайте музика, пишете в дневник, направете тай чи или други терапии за движение;
  • Бъдете ангажирани. Да пускате една промоция и да нямате клиенти не е добре. Опитайте отново, направете промени в промоцията докато тя не ви донесе толкова клиенти, колкото ви трябват;
  • Знайте кои са реалните ползи от масажа и как да говорите за тях;
  • Говорете с клиентите си с по-малко технически термени като имената на мускулите, костите и физиологията. Обяснявайте всичко с прости думи, така че да ви разберат;
  • Използвайте гърба на вашата визитна картичка, за да насърчавате хората към действие. Насочвайте ги към вашия сайт или да си запишат час;
  • Напишете статии  за масаж и здраве във вашите местни списания или вестници. Не е нужно да сте писател. Просто напишете това, което искате да кжете;
  • Станете експерт в определена област;
  • Свържете се с други бизнеси и предлагайте вашите масажни услуги за промотиране на техни проекти. С други думи, станете спонсор;
  • Помолете вашите клиенти да сложат вашите флаери на видно място в техен офис или работно място;
  • Украсете своят масажен кабинет с картини на местен художник и нека той да продава своите работи чрез вашия кабинет;
  • Имайте моливи и химикалки с вашето име и телефон върху тях. Дайте ги на клиентите си да напишат отзив, да попълват анкета и т.н.;
  • Започнете да работите с дебитни и кредитни карти ако все още не сте;
  • Използвайте името на вашия клиент по време на посещението. Нека да види че ви е грижа;
  • Обличайте се професионално;
  • Направете форма за обратна връзка на сайта си. Повече хора няма да ви кажат истината в очите.
Този списък може да продължи и аз ще продължавам да добавя идеи в него. И всеки от вас има някои идеи за маркетинг на масажи, които може да ги сподели в коментарите на тази статия. Всеки трябва да си направи своя план със стъпките по който ще върви към създаването на база от клиенти и успешен масажен бизнес.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »