- Създаване на визия, мисия, цел;
- Създаване на Масаж Бизнес План;
- Създаване на условия, които ще ви подкрепят и помогнат да вземете по-добри бизнес решения относно правилата за анулиране и неявяване;
- Визуализация на вашият перфектен бизнес и перфектни клиенти;
- Изрботване на визитни картички;
- Изработване на флайери;
- Напишете писмо за това което правите и го изпратете на всички, които познавате. Изпращайте и на бизнеса около вас.
- Направете ден на "отворени врати" и предлагайте експресни масажи и безплатни награди;
- Запишете се на курсове по масаж
- Направете оферти за пакети с намаления;
- Създаване на политика за награди;
- Правете редовни дни на "отворени врати";
- Оферти в сайтове за групово пазаруване (но не прекалявайте!!!);
- Организиране на презентации за масаж в стресови състояния или други заболявания;
- Изберете една ниша да се специализирате, например в - работа с клиенти с фибромиалгия, масаж за бременни, спортен масаж, масаж при травми;
- Напишете писмо до лекари и други, които се специализират в тези области;
- Поканете по един лекар / медицински специалист седмично. Запишете се, за да отидете и да посетите офиса им. Разберете повече за тях и ако са добри започнете да пращате клиенти при тях а те при вас;
- Станете мобилен масажист и предлагайте масаж по домовете. Не забравяйте и за фирмени офиси и високо категоризирани хотели;
- Предлагайте услугите си на местните аматьорски спортни събития;
- Посещавайте организирани спортни събития за набиране на средства като разходки, бягане, спортни събития за различни каузи и предлагайте вашите услуги като доброволец;
- Направете реклама на тротуара до вашият бизнес;
- Създайте уебсайт на вашия бизнес. Направете проучване и разберете как да оптимизирате вашият сайт така че той да бъде намерен от потребителите ви. Защото няма смисъл от уебсайт, който не може да бъде намерен от клиенти;
- Уверете се, че сайта ви има домейн, който "говори" за това което правите и къде го правите съвсем ясно. Например www.masaj-v-shumen.com. Така ще е по-лесно както за читателите, така и за търсачките, които бързо ще определят какво и къде правите;
- Използвайте вашия уеб сайт да давате полезни съвети на вашите клиентите;
- Създайте система за записване онлайн;
- Създаване на бюлетин с форма за регистрация на сайта си да събирате имената на клиентите и техните имейл адреси;
- Изпращайте редовни бюлетини;
- Използвайте Twitter за да обьявите последните си новини и добавете Twitter емисия на вашият сайт;
- Използвайте Facebook, за да работите в мрежа с други фирми във вашия район;
- За да научите как най-добре да използвате Facebook, следвайте няколко души, които го използват успешно. Идеята е да публикувате вашите неща на стената и да накарате хората да участват в дискусии и да задават въпроси. Създайте ангажирани заглавия за вашите публикации, които предизвикват интерес;
- Използвайте снимки във Facebook;
- Добавяйте нови статии за вашия сайт седмичнo, докато не получите броя на клиентите, които искате. Пишете защо масажите са полезни, как работят мускулите, как действат масажите при различни заболявания и състояния, как работят масажите. Изследвания и статистики;
- Създайте страница с въпроси и отговори;
- Направете кратко видео и го поставете на вашия сайт чрез Youtube и просто споделете за това, какви решения предлагате. Използвайте ключови думи в името на файла в Youtube, напр. масаж, вашия град;
- Научете как да използвате ключови думи в целия ви сайт и в метатаговете на вашия сайт;
- Научете повече за SEO оптимизация (оптимизиране на вашият сайт за търсачките);
- Ако не можете да го направите сами, инвестирайте в готов уеб сайт направен за вас;
- Разберете че вашият бизнес изисква харчене на пари;
- Използвайте вашия уеб сайт за насърчаване на други продукти като продукти за масаж, масажни инструменти, масажно оборудване и се уверете, че печелите пари и докато правите масаж;
- Създайте други потоци на доходи от интернет. Напишете и пускайте в печат търсени книги, с които предлагате наставничеството на други масажисти;
- Присъеденете се към местната занаятчийска камара;
- Присъеденете се към местните организации за насърчаване на бизнеса;
- Присъеденете се към местната бизнес мрежа;
- Научете повече за изследвания и кои са най-актуалните новини. Научете се да анализирате научните изследвания и какво всъщност означават те;
- Научете повече как да говорите за това, което правите;
- Създайте elevator speech, - фраза, която казва за това което правите и каква е вашето основно съобщение само с няколко изречения;
- Свържете се с местните хотели, оставете им визитки и добавете вашата информация в списъка с бизнес услугите на хотела;
- Добавете вашия бизнес в местните директории;
- Използвайте вашите собствени хобита за да се свържете с хора, и да поговорите за това как масажа може да им помогне - читалища, женските и мъжки групи и т.н.;
- Присъединете се към сдружения за масаж;
- Започнете собствена партньорска група, за да получи подкрепата която ви трябва;
- Отидете и вие на масаж веднъж седмично;
- Научете се да направите задълбочена анкета за прием на клиента, така че да можете да осигурите най-доброто решение на техните проблеми;
- След приключване на масаж, казвайте на клиентите си да си запишат следващ час;
- Нека всички, които познавате, да разберат че започвате изграждането на масажен бизнес и че имате свободно място в графика си. (Хората не могат да четат вашите мисли.);
- Използвайте сертификати за подарък за различни празници - 8 Март и Денят на бащата, Коледа, рождени дни, сватби, годишнини и други;
- Направете специални оферти за специални поводи като седмица на борбата с рака на гърдата и т.н.;
- Говорете за масаж с един човек на ден;
- Създавайте план, който проследява приходите и разходите. Включете в него своите мечти и стремежи, както и данъци, неочаквани разходи, ваканции, болнични дни, почивни дни;
- Работете по разкриването на вашите подсъзнателни вярвания за пари и успех;
- Направете план как ще плащате за вашият успех;
- Научете как да създадете ограничения, като например такси за анулиране и неявяване и ги прилагайте.
- Напишете поздравителен имейл или съобщение на клиентите си две седмици след тяхното посещение, ако те не са се презаписвали;
- Обадете се на вашите клиенти един ден след тяхното посещение, за да видите как се чустват те и ги питайте дали не желаят да резервират друг час, ако не са го направили;
- Не говорете по време на масаж;
- Създайте мрежа от лекари реферали;
- Обучавайте двойките как да си направят масаж един на друг;
- Обучавайте родители как да правят масаж на децата си;
- Прочетете колкото може повече бизнес списания, книги, статии;
- Предложете на своите клиенти 10 лв отстъпка от следващия им масаж за написването на отзив в резултатите от Google Local или някои от сайтовете за отзиви, а също и на собствения им уебсайт;
- Наемете щанд на здравен панаир или изложения;
- Предлагайте мобилни масажи на сватби, семинари, специални срещи;
- Предлагайте мобилни масажи на партита;
- Предлагайте специален масаж на краката или друга по-кратка услуга да накарате хората да опитат услугите ви;
- Направете реферални карти, които ги давате на клиентите си да дават на своите приятели и предлагате безплатен масаж или проценти на клиентите, които популяризират услугите ви;
- Вдигнете процентите всяка година;
- Бъдете на разположение, но знайте как да слагате ограничения, които ви подкрепят и увеличават вашето ниво на почтеност. Границите ще ви помогнат за изграждане на самочувствие;
- Знайте кога да "уволните" клиента;
- Оферирайте персонализирани подаръци като ароматерапевтични масла, продукти за масаж;
- Дарете сертификат за подарък на набиращи средства;
- Поддържайте най-високо ниво на обслужване на клиентите по всяко време;
- Създайте своя собствен етикет;
- Поддържайте своя масажен кабинет чист и професионално изглеждащ;
- Позволете на клиенти да си носят музика и да си свързват Ipod-ите и други устройства във вашата стерео уредба;
- Направете ефективна външна реклама на вашият масажен кабинет за да привличате внимание;
- Помислете за регистрирана марка на своя бизнес;
- Дръжте клиентите информирани чрез имейл или пощенски карти;
- Обадете се на клиентите си в рамките на един час или два най-много след посещението. Това ще е впечатляващо;
- Наемете рецепционист;
- Имайте една папка с вашите идеи за масаж маркетинг за да можете да направите по нещо всеки ден;
- Предлагайте безплатни уроци по медитация, релаксация или дихателни упражнения за вашите клиенти;
- Присъствайте на семинари и конференции по масаж заедно с други професионалисти;
- Посещавайте други масажисти редовно, Вижте какво могат те и не можете вие и ги препоръчвайте на клиентите си. Да, аз препоръчвам да изпращате клиенти и при други масажисти. Например, когато не можете да се справите с даден проблем. Така ще покажете на клиентите си че не мислите само за себе си;
- Изберете внимателно търговското име на своя масажен бизнес. Направете го професионално. Препоръчва се името да съдържа ключови думи като: масаж, вашият град. По този начин можете да създадете сайт със същото име, което е един от ключовите фактори за оптимизация на уеб сайтове за търсачките;
- Започнете мисли за работата си като бизнес, а не само че помагате на хората. Тя трябва да бъде печеливша, за да останете в бизнеса и да се развивате;
- Преодолейте страховете си от пари за вашата работа. Вие вземате пари и за отделеното време. Колко струва да бъде далеч от семейството си и личният ви живот?
- .Разберете кои клиенти идват когато правите масаж маркетинг. Поставете си на мястото на клиента. Когато отивате на масаж по какви критерии избирате един масажист пред друг?
- Останете свързани с вашето вътрешно същество, източник или както и да го наричате. Направете нещо за себе си всеки ден, йога, медитация, разходка, слушайте музика, пишете в дневник, направете тай чи или други терапии за движение;
- Бъдете ангажирани. Да пускате една промоция и да нямате клиенти не е добре. Опитайте отново, направете промени в промоцията докато тя не ви донесе толкова клиенти, колкото ви трябват;
- Знайте кои са реалните ползи от масажа и как да говорите за тях;
- Говорете с клиентите си с по-малко технически термени като имената на мускулите, костите и физиологията. Обяснявайте всичко с прости думи, така че да ви разберат;
- Използвайте гърба на вашата визитна картичка, за да насърчавате хората към действие. Насочвайте ги към вашия сайт или да си запишат час;
- Напишете статии за масаж и здраве във вашите местни списания или вестници. Не е нужно да сте писател. Просто напишете това, което искате да кжете;
- Станете експерт в определена област;
- Свържете се с други бизнеси и предлагайте вашите масажни услуги за промотиране на техни проекти. С други думи, станете спонсор;
- Помолете вашите клиенти да сложат вашите флаери на видно място в техен офис или работно място;
- Украсете своят масажен кабинет с картини на местен художник и нека той да продава своите работи чрез вашия кабинет;
- Имайте моливи и химикалки с вашето име и телефон върху тях. Дайте ги на клиентите си да напишат отзив, да попълват анкета и т.н.;
- Започнете да работите с дебитни и кредитни карти ако все още не сте;
- Използвайте името на вашия клиент по време на посещението. Нека да види че ви е грижа;
- Обличайте се професионално;
- Направете форма за обратна връзка на сайта си. Повече хора няма да ви кажат истината в очите.
СПА МЕНИДЖМЪНТ
бизнес
ефективна външна реклама
Как да привлечем клиенти на масаж
реклама на салона
Масаж маркетинг. Как да привлечем клиенти на масаж
Next
« Prev Post
« Prev Post
Previous
Next Post »
Next Post »
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)