Идея за ефективна външна реклама

Ефективна външна реклама
Ефективна външна реклама
С тази статия искам да отворим интересна тема.Тема за ефективна външна реклама на вече съществуващ салонен бизнес или новосъздаден салон за красота.
Не напразно казвам салонен бизнес, а не салон за красота или соларно студио, а именно бизнес. Защото методите за малки и средни предприятия за търговията и услуги са едни и същи. Можете да използвалте едни и същи техники за напълно различни видове бизнес, както за солариум, така и за магазин за детски дрехи, стоматологична клиника, стоки за домашни любимци, ремонт на обувки и др. Разбира се, има си специфика в рекламирането на ремонт на обувки или салон за красота :)

Всичко се основава на определянето на основният ни перспективен клиент.


МОЛЯ, ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ НА ТОВА!
Всички знаят, колко е важно да насочваме рекламата към своята целева аудитория, но когато се стига до това, не знам защо, ама забравят.

Методите за въздействие пряко зависят от това, на кой трябва да въздействат!

Това са жени или мъже, деца или тийнейджъри, възрастни или на всички едновременно ...

Например, нас не интересуват салоните за красота и соларни студия и съответно, ОСНОВНОТО ни влияние е насочено към женското население на възраст между 18 - 40 години.

Оттук следва, че при определяне на какъвто и да е начин за реклама на салона за красота, първо гледаме, дали той е подходящ за нашия основен клиент.

Флаерите работят сравнително добре, но не са за нашия бизнес.

По-подробно ще се съсредоточим върху щендери. Защо те не работят? Всичко е просто и очевидно: те са станали много разпространени, и във връзка с това са станали "невидими" за повечето хора.

Забелязахте ли, че Вие просто не обръщате внимание на много от обичайните неща. Хората виждат щендер, обикалят го, но вниманието нито за миг не се задържа на съдържанието. Това е особено ясно изразено в моловете или на изхода от метрото.

Законът на ефективна външна рекламата:

РеКлаМата трЯбва да прИВличА ВНИмаНИе!

Човек може да се усмихва, може да псува, но той трябва да ОБЪРНЕ ВНИМАНИЕ!

Сега взимаме този принцип и просто да го преместваме в нашия случай. Включваме средна съобразителност с малко креативност. Какво може да направим, за да виждат този щендер и да обърнат внимание?

Изходът отново е банален, но работи на 100%! Опитайте се да смените стандартната форма, която вече не привлича никакво внимание.
Ето един пример за нетипичен щендер: голям плюс е възможността за промяна на щендера на всеки три месеца, за да РаБоТИ.

Много е важно и какво ще бъде изобразено. Отдръпнете се от стандарти: момиче с хубав тен и други подобни.

И сега си представете, ......

Бял фон 200 см / 60 см
В средата има дума или знак STOP.
А по-надолу:
Готин тен след 5 метра!
И малко по-надолу снимката на вкусен шоколад  :)

Сега го измислих и на пръв поглед:  ГЛУПОСТИ! Нека анализираме тази глупост.

БЕ ПРИВЛЕЧЕНО ВНИМАНИЕ?
ДА!
       На всички?
ДА!

Кой ще задържи вниманието по-дълго и ще погледне къ щендера?
Не мисля, че ще сгреша, ако това ще бъдат хора между 18-35 г.

И точно те ни трябват на нас !!!

Тези, които са по-възрастни или тези, които не се интересуват от тен, може дори да ни напсуват и да си вървят. Но те не са ни нужни!

Между другото, можете да използвате тази опция, бъдете сигурни, ще работи!

Ефективната външна реклама не трябва да е стандартна и задължително красива!
Напротив, тя трябва да привлича и да шокира! Само не прекалявайте :)

И не винаги с шок, разбира се.

Ето, разгледахме един малък случай, който всъщност не кара да си замислим много сериозно!

И интересното е, че това не струва по-скъпо. Просто трябва да направим щтендера по друг начин..

Успех!

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »