Разработване на СПА Център



Разработване на СПА Център
При разработване на СПА Център трябва да знаем какво е СПА център и с какво той се различава от класически салон за красота. Това е въпрос, от който се крият създателите на СПА бизнес, развивайки неговата концепция. И отговорът се намира в избора на услуги. Обикновените салони за красота предлагат само имиджови (фризьорски, козметичен) и козметични (химически пилинг, апаратни методи и т.н.)
услуги. А спа центровете, освен тези, предлагат и услуги за здраве и релаксация (масаж, сауна, увиване на тяло, ароматерапия, парна баня, хамам, джакузи, фитнес и др.).

По този начин, спа бизнеса е по-широко и по-сериозно направление, отколкото обичайните салони за красота. Поради това и е по-скъпо, изисква квалифициран медицински персонал, скъпо оборудване и продукти за грижа, достатъчно просторни стаи с красив дизайн. Те съответстват на тези бизнес модели като престиж, лукс и VIP. Освен това, СПА обектите се разделят на градски, извънградски, ориенталски, романтични и други. Най-обещаващите формати, според експертите, са извънградските СПА центрове, която са открити на база на СПА хотели и градските СПА, формирани въз основа на салони за красота.

В нашата страна, нишата на спа услуги е относително свободна, и за това, търсенето често е по-голямо от предлагането. В големите градове, хората оценяват СПА центровете, като място, където могат едновременно да релаксират, да възстановят психическите и физическите сили, да се грижат за външния си вид. Ето защо, големите Спа центрове проявяват интерес и са в състояние да генерират значителни печалби на своите собственици.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »